Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Συμβουλές και άγραφοι κανόνες ενός αγώνα Βaseball



Top Συμβουλή

Πάντα ελέγχω και αξιολογώ ποια είναι η κατάσταση του inning πριν γίνει οποιοδήποτε pitch.



Ειδικότερα μέσα στο παιχνίδι ελέγχω συνεχώς τα εξής:

Αν είμαι αμυντικός
  1. Πόσα είναι τα out;
  2. Πόσοι είναι και που βρίσκονται οι δρομείς;
  3. Σε ποια βάση καταλήγει (αν υπάρχει) η δύναμη;
  4. Πού είναι το πιθανότερο να δώσω πάσα αν έρθει σε εμένα η μπάλα;
  5. Πως θα αλληλοκαλύψω τους συμπαίκτες μου αν γίνει ένα καλό χτύπημα των αντιπάλων;

Αν είμαι δρομέας
  1. Πόσα είναι τα out;
  2. Σε ποιες βάσεις έχει συμπαίκτες μου;
  3. Θα κλέψω ή όχι; Τι με συμβούλεψε ο προπονητής;
  4. Θα κάνω tag στην περίπτωση ψιλής μπαλιάς ή θα τρέξω χωρίς σκέψη;

Αν είμαι ροπαλιστής
  1. Πόσα είναι τα out;
  2. Σε ποιες βάσεις έχει συμπαίκτες μου;
  3. Θα κλέψουν;
  4. Τι pitcher αντιμετωπίζω;
  5. Θα κάνω επιθετικό at bat ή αμυντικό;
  6. Τί μου είπε ο προπονητής;

Αν είμαι αναπληρωματικός
  1. Παρακολουθώ πάντα το παιχνίδι.
    Ποτέ δεν ξέρεις ποια στιγμή θα με χρειαστεί η ομάδα.
  2. Δεν βγαίνω χωρίς λόγο από τον Dugout στον αγωνιστικό χώρο.
    Γνωρίζω πάντα πόσα είναι τα out και το count του ροπαλιστη. Αν δεν τα θυμάμαι ρωτάω.
  3. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα και χωρίς ιδιαίτερο λόγο, εμψυχώνω τους συμπαίκτες μου και φωνάζω τα out.
  4. Όταν ο αντίπαλος pitcher πετάει τη μπάλα στις βάσεις για να βγάλει out συμπαίκτη μου ουρλιάζω "ΠΙΣΩΩΩΩ!!!"
  5. Βοηθώ τον Catcher να φορέσει τα προστατευτικά του.
  6. Φέρνω το ρόπαλο που έμεινε κοντά στο plate μετά από χτύπημα.
  7. Όταν η άμυνα επιστρέφει στο dugout δίνω μία μπάλα στον πρωτοβασέο και μία μπάλα στον centerfielder.
  8. Κατά την προθέρμανση σε κάθε inning βγαίνω στην γραμμή του foul μπροστά από το dugout με γάντι και μπάλα και προθερμαίνω τον left ή right fielder.

Συμβουλές στην άμυνα
  • Πάντα μπαίνουμε και βγαίνουμε από το γήπεδο τρέχοντας.
  • Δεν πατάμε τις γραμμές (είναι γρουσουζιά)
  • Δεν περνάμε μπροστά από τον pitcher όταν προθερμαίνεται.
  • Όταν βγαίνει ένα out το φωνάζουμε όλοι σε όλους σηκώνοντας το χέρι και δείχνοντας τα ανάλογα δάχτυλα (ένα ή δύο).
  • Αμέσως μετά από out στο infield με κενές βάσεις: Όποιος καταλήξει να έχει τη μπάλα τη δίνει σε έναν συμπαίκτη του και γίνονται 3 ή 4 πάσες πριν η μπάλα επιστρέψει στον pitcher. Για παράδειγμα: Απο τον carcher. 3Β, 2Β, SS, 1Β, P
                                 Από τον 1Β: 2Β, 3Β, SS, P
                                 Για να γίνει αυτό έρχονται όλοι κοντά προς το mount.

Συμβουλές στην επίθεση
  • Έχω πάντα στο μυαλό μου πότε είναι η σειρά μου.
  • Ετοιμάζομαι εγκαίρως όταν στο ρόπαλο βρίσκεται ο παίκτης που είναι τρεις θέσεις πάνω από εμένα στο LIne-up.
  • Όταν είμαι ο επόμενος από τον ροπαλιστή (ονομάζεται on deck) βγαίνω από το dugout με πλήρη εξοπλισμό και προθερμαίνομαι στον αγωνιστικό χώρο παρακολουθώντας τον Pitcher, τον ρυθμό του και την ταχύτητά του.
  • Όταν είμαι ο μεθεπόμενος (ονομάζεται in the hole) είμαι στην πόρτα του dugout με πλήρη εξοπλισμό και περιμένω ακούνητος.

Πριν το παιχνίδι
  • Είμαι πάντα στην ώρα μου, δηλαδή τουλάχιστον μία ώρα πριν την προκαθορισμένη ώρα έναρξης του αγώνα.
  • Δεν κάνω ποτέ πάσες μπροστά από το dugout. Πάντα πηγαίνω μετά την τρίτη, ή την πρώτη βάση.
  • Βοηθώ στην μεταφορά του υλικού της ομάδας προς το Dugout.

Μετά το παιχνίδι
  • Στην ευτυχή κατάληξη της νίκης συγχαίρω όλους τους συμπαίκτες μου και πανηγυρίζω συγκρατημένα, χωρίς να προκαλώ αντεγκλήσεις με τους αντιπάλους.
  • Σε περίπτωση ήττας παραμένω ήρεμος και αποδέχομαι την κατάληξη χωρίς να αναπτύσσω υποθετικά σενάρια (πχ: αν δεν είχε γίνει αυτό, θα κερδίζαμε)
  • Είτε κέρδισε η ομάδα είτε έχασε πηγαίνω στην βάση που είναι κοντά στο dugout μας και όλοι μαζί χαιρετίζουμε τους αντιπάλους δίνοντας σε όλους συγχαρητήρια για το καλό παιχνίδι.
  • Δεν κάνω κανένα σχόλιο προς τον διαιτητή.
  • Βοηθώ στην μεταφορά του υλικού της ομάδας από το Dugout.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου